Jeśli
będziemy się trzymali analogii dobrej lokalizacji, to pozycjonując
stronę powinniśmy pomyśleć o wskazówkach dla użytkownika,
dzięki którym będzie mu łatwiej dotrzeć do danej strony. W
przypadku wirtualnej rzeczywistości takimi wskazówkami,
prowadzącymi do danej strony, są odpowiednio dobrane słowa
kluczowe. Słowa kluczowe są to bowiem słowa, które użytkownik
najczęściej wpisuje w wyszukiwarkę, szukając informacji o
konkretnym produkcie czy usłudze. Zadaniem pozycjonera jeśli
rozliczamy pozycjonowanie Kołobrzeg,
jest
więc dokładne przeanalizowanie tych słów, dobranie słów
bliskoznacznych oraz wybór tych najczęściej używanych przez
użytkowników. Stopień trudności jest w tym przypadku zależny od
profilu danej działalności oraz jej popularności. W tym przypadku
wbrew pozorom im mniej popularna dana działalność tym lepiej.
Istnieje bowiem mniejsze ryzyko, że będziemy się zmagali z bardzo
dużą konkurencją, jeśli zajmujemy się przykładowo produkcją
jadalnych przyborów do pisania. Wówczas bowiem słowa kluczowe
związane z tą tematyką są bowiem zarezerwowane praktycznie tylko
dla nas. To, czy znajdziemy zainteresowanych tego typu produktami to
już zupełnie inna sprawa. Jeśli jednak zajmujemy się bardziej
typową i też bardziej popularną działalnością, to będziemy się
musieli o wiele bardziej nagłowić.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz